تحصیل در روسیه

دندانپزشکی در روسیه

dandan
نوشته شده توسط Admin

شرایط پذیرش دندانپزشکی در روسیه 

شاید یکی از آرزوهای تمام دوران کودکی شما تحصیل در رشته دندانپزشکی بوده‌ باشد. همانطور که همه شما میدانید، در کشور ایران قبول شدن در این رشته کاری تقریباً سخت می‌باشد؛ به ‌همین دلیل همه افراد نمی‌توانند به ‌راحتی به تحصیل در رشته دندان‌پزشکی بپردازند. به همین دلیل ما قصد داریم یرلی شما در رابطه با راه‌ های جایگزین تحصیل در رشته دندان‌پزشکی در ایران صحبت کنیم. یکی از این راه‌ های جایگزین، تحصیل و پذیرش در رشته دندان‌پزشکی در روسیه می‌باشد. توجه نمایید که پذیرش دندان‌پزشکی در روسیه کاری نسبتاً راحت می‌باشد و شما می‌توانید به‌ راحتی و بدون هیچ مشکلی در بهترین دانشگاه ‌های دندان‌پزشکی روسیه مشغول به تحصیل شوید. توجه نمایید که قبل از هر اقدامی شما باید شرایط تحصیل دندان‌پزشکی 2021 در روسیه را بخوانید تا متوجه شوید که برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه باید چه اقداماتی را انجام دهید، و آیا شما می‌توانید از صلاحیت تحصیل در این رشته در کشور و دارید یا خیر. توجه نمایید که روسیه زیرساخت‌ های بسیار مناسبی برای تحصیلات دارد و هزینه‌ های مقرون ‌به‌ صرفه ای را برای دانشجویان خارجی در بردارد. توجه نمایید همچنین در این کشور نزدیک به پانزده هزار نوع بورسیه متفاوت برای دانشجویان خارجی وجود دارد که می‌تواند به دانشجویان کمک کند. همچنین  مدارک دانشگاه‌ های روسیه اعتباری جهانی دارند و شما می‌توانید در سراسر جهان از آن ‌ها استفاده کنید‌. اگر شما می‌خواهید که بیشتر در رابطه با شرایط پذیرش دندان‌پزشکی در روسیه بدانید ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

dandan

دوره تحصیل دندانپزشکی در روسیه چگونه می‌باشد؟

توجه نمایید که اگر شما قصد تحصیل در رشته دندان‌پزشکی در روسیه را دارید باید این را بدانید که در سال اولی که شما اقدام به تحصیل این رشته در کشور روسیه می‌کنید عموماً با دروس عمومی در دندان‌پزشکی آشنا می‌شوید. بعد از این‌ که تمامی دروس را گذراندید و بعد از گذشت یک‌سال، دروس تخصصی و انواع مختلف آموزش ‌های عملی شما در مراکز بهداشتی و درمانی این کشور آغاز می‌شود. توجه نمایید که اگر شما قصد تحصیل در رشته دندان‌پزشکی در روسیه را دارید باید بدانید که این تحصیلات حدوداً پنج سال از شما زمان خواهد گرفت. توجه نمایید که بعد از این‌ که شما تمام دوره‌های خود را گذراندید حق کارکردن به‌عنوان یک پزشک جداگانه را ندارید؛ بلکه در ابتدا باید به مدت یک‌سال دوره کارآموزی را در یک کلینیک دندان‌پزشکی معتبر بگذرانید و دو سال نیز دوره رزیدنتی را پشت سر بگذارید. بعد از این‌که شما با موفقیت این دوره‌ ها را گذراندید می‌توانید به‌ عنوان یک پزشک رسمی فعالیت خود را شروع کنید. همچنین توجه نمایید که به دلیل این‌ که مدرک شما از کشور روسیه دریافت شده ‌است شما می‌توانید درآمد بسیار بالایی را از خدمات خودتان داشته باشید.

شهریه دندانپزشکی در روسیه چقدر می‌باشد؟ 

یکی از موارد بسیار مهمی که شما باید در رابطه با شرایط تحصیل دندان‌پزشکی در روسیه بدانید این است که هزینه ‌هایی که شما باید به‌عنوان شهریه آن‌ ها را بپردازید، چقدر می‌باشند. در مرحله اول شما باید به این‌ موضوع توجه داشته باشید که برای تحصیل در روسیه شما باید به یکی از زبان‌ های روسی و یا انگلیسی تسلط داشته باشید. طبیعی می‌باشد که اگر شما این زبان‌ ها را ندانید باید یک هزینه‌ای جداگانه نیز برای یادگیری این زبان ‌ها در کشور روسیه بپردازید. اما اگر بخواهیم به ‌صورت تخصصی‌تر در رابطه با شهریه دندان‌پزشکی در روسیه صحبت کنیم باید بگوییم بگوییم که شهریه یک‌سال تحصیل در رشته دندان‌پزشکی در این کشور بین سه هزار تا هفت هزار و پانصد دلار می‌باشد و این مبلغ با توجه به دانشگاه و شهری که شما در آن در حال تحصیل می‌باشید متفاوت می‌باشد. توجه نمایید که ممکن است این مبلغ مبلغی زیاد باشد اما نسبت ‌به هزینه ‌هایی که سایر کشور ها برای تحصیل در رشته دندان‌پزشکی از دانشجویان خارجی خودشان دریافت می‌کنند، هزینه ‌های بسیار پایین و مناسب می‌باشد. پس اگر شما به‌ دنبال یک راه مناسب برای تحصیل در رشته دندان‌پزشکی می‌باشید کشور روسیه می‌تواند مقصد مناسبی برای رساندن شما به اهدافتان باشد. 

دوره تحصیل دندان‌پزشکی در روسیه چگونه می‌باشد؟

بهترین دانشگاه‌های روسیه برای رشته دندانپزشکی در روسیه

دانشگاه دوستی ملل یکی از دانشگاه‌ های چندرشته‌ای می‌باشد که مختص دانشجویان خارجی است. توجه نمایید که به دلیل این ‌که تمام دانشجویان این دانشگاه خارجی می‌باشند ممکن است که ارتباط برقرار کردن شما با افراد گوناگون از سراسر جهان سخت باشد اما این ‌موضوع یک ‌روی مثبت نیز دارد که آن هیجان‌انگیزتر شدن زندگی برای شما خواهد بود. این دانشگاه در رشته دندان‌پزشکی فعالیت بسیار مناسبی دارد و یکی از دانشگاه ‌هایی می‌باشد که شما می‌توانید برای تحصیل در رشته دندان‌پزشکی به آن مراجعه فرمایید.

دانشگاه فدرال کازان پیشینه حدود دویست‌ساله دارد و امروزه دارای پنج هزار و پانصد دانشجوی بین‌المللی می‌باشد. این دانشگاه نیز یکی دیگر از دانشگاه‌ های مناسب برای رشته دندان‌پزشکی می‌باشد که دارای لابراتوار های گوناگون و تجهیزات مناسبی برای تحصیل است که شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه مشکلی به تحصیل در این دانشگاه بپردازید.  

دانشگاه سن‌پطرزبورگ یکی دیگر از دانشگاه ‌هایی می‌باشد که در رشته دندان‌پزشکی از سراسر جهان دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه‌ های روسیه می‌باشد و یک منبع بسیار عالی برای دانشجویانی است که به‌دنبال دانش‌اندوزی می‌باشند. این دانشگاه در رشته دندان‌پزشکی در روسیه بسیار مجهز و مفید می‌باشد.

جمع‌ بندی

کشور روسیه جز کشور هایی می‌باشد که در زمینه پذیرش دانشجویان خارجی شرایط بسیار مناسب و آسانی قرار داده ‌است. این کشور دارای دانشجویان، دانشگاه‌ ها و استادان بسیار زیادی می‌باشد و همین موضوع باعث شده‌است که افراد بسیار زیادی از سراسر جهان به جو علمی این کشور علاقه نشان دهند و تحصیل در این کشور را جزء یکی از آرزو های خودشان قرار دهند. به ‌طور کلی کشور روسیه یک مقصد مناسب برای دانشجویانی می‌باشد که می‌خواهند به تحصیل در رشته ‌های پزشکی بپردازند. این کشور همچنین روابط سیاسی خوبی با کشور ما ایران دارد که همین موضوع یکی دیگر از دلایلی می‌باشد که می‌تواند باعث شود شما به‌جای کشور های غربی این کشور را به‌عنوان مقصد خودتان برای تحصیلات قرار دهید به‌‌ هر حال کشور روسیه شرایط مساعدی را برای دانشجویان خارجی خودش فراهم کرده‌است و شما می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی به تحصیل در این کشور بپردازید.

درباره نویسنده

Admin

سایت پادفک دروازه ورود به کشور روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ از ما بپرسید