تحصیل در روسیه

داروسازی در روسیه

نوشته شده توسط Admin

داروسازی در روسیه

کشور روسیه بزرگترین کشور دنیا است که امروزه به پیشرفت های بسیاری در همه زمینه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، تکنولوژی و غیره دست یافته است. یکی از مهمترین عواملی که امروزه باعث جذب مهاجران به کشور روسیه می شود، تحصیلات در دانشگاه های این کشور است. این کشور توانایی جذب دانشجویان در رشته های علوم پزشکی از جمله داروسازی را دارد. خواندن رشته داروسازی در روسیه مزایای خاص خود را دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان برا مهاجرت تحصیلی به روسیه اقدام نمایند.

داروسازی در روسیه

از مزایای خواندن داروسازی در روسیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی در کشور روسیه
  • وجود دانشگاه های معتبر در روسیه که در رنکینگ بین المللی در جایگاه ویژه ای هستند.
  • ارائه مدارک بین المللی بعد از پایان تحصیلات که مورد تایید مجامع بین الملل می باشد.
  • ارائه مدارک مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت در ایران
  • دادن بورسیه های تحصیلی به دانشجویان متقاضی
  • عدم نیاز به مدرک زبان برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های روسیه
  • امکان بورس شدن در دانشگاه های روسیه و بهره مند شدن از تحصیل رایگان در این کشور
  • امکان پذیرش از دانشگاه های روسیه در رشته های علوم پزشکی، بدون نیاز به قبولی در کنکور و بدون آزمون ورودی
  • امکان تحصیل در دانشگاه های روسیه به زبان های انگلیسی و روسی
  • داشتن دانشگاه های علوم پزشکی معتبر برای دانشجویانی که تمایل به ادامه تحصیل دراین رشته ها را دارند.

این موارد تنها بخشی از مزایای تحصیل در کشور روسیه است که باعث می شود افراد زیادی برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت کنند. رشته داروسازی در روسیه از جمله رشته های پرطرفدار در بین دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل در این کشور است.

داروسازی

شرایط تحصیل داروسازی 2021 روسیه

برای ورود به دانشگاه های داروسازی یک سری از شرایط لازم است، که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترجمه مدارک دیپلم متقاضی به زبان روسی برای ورود به دانشگاه های روسیه
  • ترجمه ریز نمرات متقاضی به زبان روسی برای ارائه به دانشگاه مورد نظر
  • پر کردن فرم تحصیلی که از دانشگاه مورد نظر برای پذیرش در اختیار متقاضی قرار گرفته ست.
  • داشتن پاسپورت و اوراق هویتی
  • عدم ابتلا به بیماری های خاص و همچنین، داشتن گواهی سلامت برای متقاضی
  • داشتن عکس

برای گرفتن پذیرش رشته داروسازی در روسیه، کسب نمره در آزمون EGE، برای متقاضیان ورود به دانشگاه های دولتی و همچنین شهریه پرداز لازم می باشد، این آزمون شامل درس های دوران دیپلم مانند: ریاضی، شیمی، فیزیک، زیست و غیره می باشد که با زبان های مختلفی برای متقاضیان برگزار می شود. متقاضیانی که قصد دارند به زبان روسی در این کشور تحصیل نمایند، نیز موظف به کسب نمره در این آزمون می باشند. برخی از دانشگاه های روسیه که برای دانشجویان با استعداد تحصیلی بالا، پذیرش ارائه داده اند، آزمون های ویژه ای را برای سنجش این متقاضیان برگزار می کنند.

داروسازی در دوره های مختلف

داشتن ویزای تحصیلی برای ورود به کشور روسیه لازم است، برای گرفتن ویزای تحصیلی، زمانی که دانشگاه برای متقاضی پذیرش فرستاد، می توان اقدام کرد، در واقع با در دست داشتن نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر و تمام مدارکی که در بالا ذکر کردیم، باید به سفارت روسیه مراجعه کرده و تمام مراحل لازم برای کسب ویزا را مرحله به مرحله انجام داد، تا ویزا برای مهاجرت آماده شود.

تحصیل داروسازی در روسیه

داروسازی در روسیه، در دوره های لیسانس، فوق لیسانس و دکتری، تدریس می شود که هر کدام از این دوره ها شرایط مربوط به خود را دارند، افرادی که در دوره کارشناسی داروسازی می خوانند، بعد از گذشت 5 تا 6 سال، مدرک خود را اخذ می کنند،  در واقع این افراد در طول این چند سال، علوم پایه داروسازی و کار در داروخانه را یاد میگیرند. ولی تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا، فرد را برای تحقیق و کار در مراکز داروسازی و صنایع آماده می کند. از مزیت های خواندن داروسازی در روسیه، پیدا کردن شغل بعد از گرفتن مدرک و اتمام دوره تحصیل است، که بیمارستان ها و شرکت های دارویی به راحتی دانشجویان با مدرک معتبر را استخدام می کنند.

شهریه داروسازی در روسیه

شهریه دانشگاه های داروسازی روسیه ممکن است با هم تفاوت داشته باشد ولی این نکته وجود دارد که تحصیل به زبان روسی دارای شهریه پایین تری نسبت به تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های داروسازی کشور روسیه است. بسیاری از متقاضیان می توانند از استعداد تحصیلی خود استفاده نمایند و موفق به کسب بورسیه از دانشگاه های روسیه شوند که در این صورت دانشگاه مورد نظر تمام هزینه های تحصیل را تقبل می کند. در صورتی که دانشجو استعداد کافی داشته باشد می تواند به راحتی با انجام دادن کارهای دانشجویی، هزینه زندگی و تحصیل خود را فراهم نماید.

شهریه داروسازی در روسیه

بهترین دانشگاه های داروسازی روسیه

از جمله بهترین دانشگاه های داروسازی در کشور روسیه عبارتند از: (Lomonosov Moscow State University) دانشگاه ایالتی لومونوسوف، (Kazan Federal University) دانشگاه فدرال کازان، Novosibirsk State University)) دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک، (RUDN University) دانشگاه رودن، Saint Petersburg State University)) دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ، Pirogov Russian National Research Medical University)) دانشگاه پزشکی ملی تحقیقات روسیه پیروگوف و (Sechenov University) دانشگاه سچینوا که هفت دانشگاه برتر در حوزه داروسازی در کشور روسیه هستند و تمامی افرادی که متقاضی تحصیل در این دانشگاه ها می توانند با فراهم نمودن شرایط لازم برای ورود به این دانشگاه، موفق به کسب مدرک داروسازی از این دانشگاه شوند.

هزینه تحصیل در روسیه

مراجعه به سایت داوید استار

با توجه به مزیت های بالایی که کشور روسیه برای تحصیل در رشته داروسازی دارد، افراد زیادی راغب هستند که برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت نمایند، با توجه به نزدیکی کشور ایران با روسیه و پایداری روابط این دو کشور، تحصیل در روسیه می تواند یک گزینه مناسب برای متقاضیان ایرانی باشد. ما در نمایندگی ستاره داوود، با داشتن سابقه ای طولانی در زمینه مهاجرت تحصیلی به خارج، تمام مراحل مورد نیاز برای گرفتن پذیرش و ویزای تحصیلی را بدون کم و کاست به مشتریان ارائه می دهیم تا آنها بتوانند در اسرع وقت، ویزای تحصیلی خود را دریافت و برای ادامه تحصیل، مهاجرت کنند، فقط کافیست که با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

درباره نویسنده

Admin

سایت پادفک دروازه ورود به کشور روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ از ما بپرسید